"Bu sefer fena çuvalladım, sanırım öleceğim"

Zayıflaman çayları Türkiye'de birçok insanın hastaneye kaldırılmasına hatta hayatını kaybetmesine neden olurken bir haber de İngiltere'den geldi

25 Temmuz 2015, Cumartesi
Yazdır

21 yaşındaki üniversite öğrencisi Eloise Parry alması gerekenden daha fazla ilaç alınca sağlık durumu bozuldu. Ölümüne saatler kala ise hastaneden yayınladığı mesaj herkesi kahretti, "Bu sefer fena çuvalladım. Sanırım öleceğim. Aptallığım için beni affedin." 24 Temmuz 2015 'Sanırım öleceğim özür dilerim'

Günde 1 defa içmesi gereken ilaçlardan 24 saat içinde 8 tane alan genç kızın kısa bir süre sonra midesi bulanmaya ve kusmaya başladı. Gece arabasıyla kendi başına hastaneye giden genç kızın geçmişinde de bulumia hastası olduğu ortaya çıktı.
Doktorların tüm müdahalelerine rağmen ateşi düşürülemeyen genç kız, toksik yani zehirlenme testlerinin pozitif çıkmasının ardından aynı gün içinde hayatını kaybetti. Bahsi geçen zayıflama haplarının İngiltere'de daha önce 6 kişinin daha hayatına mal olduğu düşünülüyor.




Etiketler:   Etiket Eklenmemiş.

YorumlarHiç Yorum Yapılmamış.     'İLK YORUMU SEN YAP'

Adınız Soyadınız:

E-Postanız:

Yorumunuz:

5 + 9 = ?

 
En Son Haberler
Çok OkunanlarBugün . Dün . Bu Hafta
Kritere uygun haber bulunamıyor.
haber yazılımı: buki